Mindig a vevő az első, ugye?

Mindig a vevő az első, ugye?

Szinte mindenki egyetért abban, hogy mindig a vevő az első. Ugyanakkor a tettek nem mindig követik ezeket a szavakat. Olyan zavaró tényezők vannak a vevő kiszolgálásában, amik elterelik alkalmazottaid figyelmét, így nem a vásárlókra, hanem más dolgokra fordítanak figyelmet. Van egy pár ötletem, amivel vállalkozásod visszatalál a tökéletes vevőszolgálat útjára.

Példamutatás

Győződj meg róla, hogy minden cselekedettel azt sugárzod alkalmazottaid felé, hogy elkötelezett vagy a tökéletes vevőszolgálatért (kiszolgálási színvonal), amikor együttműködsz egy vevővel. Ha nem mutatod meg nekik, hogy is várhatnád el tőlük, hogy helyesen cselekedjenek?

Legyenek naprakészek

A vállalkozásodat (legyen bármennyire is kicsi vagy nagy) mindig tájékoztasd a változásokról, új termékekről, promóciókról vagy a legutóbbi projektekről befejezéséről.  Alkalmazottaid értékelni fogják, ha megosztod, hogy mi történik a munkahelyükön. Ezután munkakörüket felelőséggel fogják betölteni és motiváltak lesznek, hogy kiváló szolgáltatást nyújtsanak.

Hallgasd meg vásárlóidat

Amikor panasz vagy építő jellegű kritika érkezik, győződj meg róla, hogy odafigyelsz ezekre. A legtöbb ember nem ad őszinte visszajelzést, ha ennek az ellenkezőjét tapasztalod, használd ki ezeket az őszinte pillanatokat és kovácsolj előnyt belőle.

Tartsd meg vásárlóidat

Nyolcszor kerül többe egy új vásárló megszerzése, mint egy megtartása. Többféle módon tudod vásárlóiddal éreztetni, hogy értékeled és méltányolod őket. Tehát amikor új ügyfeleket keresel, győződj meg róla, hogy nem feledkezel meg a jelenlegiekről.

Legyél megbízható

Mint azt már korábban említettem Cialdini befolyásolási alapelvei posztomban, az emberek azokat kedvelik, akik minden megnyilvánulásukban következetesek. Ügyelj rá, hogy tartsd be a határidőket, ne emelkedjenek a megígért költségek és adj visszajelzést, ha megígérted. Így profi maradhatsz és hidd el vásárlóid meg fogják hálálni.

Ha megfogadod a fent említett tanácsaimat/ötleteimet a tökéletes vevőszolgálat útján fogsz maradni

Címkék: , , , , , , , , , , ,  

Bejegyzés helye:Saját vállalkozásom

Hagyj üzenetet!

Az e-mail címed nem lesz látható. A megjelölt mezőket töltsd ki *