Kérj visszajelzést a vevőidtől

Kérj visszajelzést a vevőidtől

Meg vagyok győződve arról, hogy mindannyian tisztában vagyunk a visszajelzés fontosságáról. Fontos, hogy tudjuk miként vélekedik a vevőnk a munkánkról és munkafolyamatainkról. Szerintem nagyon sokat lehet tanulni a megjegyzéseikből és kritikáikból.

Éppen ezért minden vevőm kezébe nyomok egy rövid kérdőívet, miután végeztem az általuk megrendelt munkával. Természetesen rövidnek kell lennie, nehogy elriasszuk az embereket a kitöltéstől. Az egyszerűséget és az ésszerűséget is érdemes figyelembe venni nem szabad, hogy 10 kérdésnél hosszabb legyen.

A kérdéseknek általánosan zárt kérdéseknek kell lenniük, mivel a kérdésekre adott válaszokat egyszerűbb elemezni utána. Érdemes azért egy pár nyílt kérdést is beletenni, mivel így a válaszadó kifejtheti a véleményét az adott szolgáltatással  vagy a termékkel kapcsolatban.

Legutoljára pedig érdemes egy, maximum kettő demográfiai jellegű kérdést is beleírni, így azt is megtudhatod, hogy átlagosan hány évesek a megrendelőid.

Ki is nyomtathatod az elkészült kérdőívet, vagy online a Surveymonkey oldalán is készíthetsz egyet.

Talán neked már készen is van a kérdőíved és visszajelzést is kérsz rendszeresen a vevőidtől? Írd meg nekem egy kommentben itt vagy a Facebookon!

Kép innen: Theia

Címkék: , , ,  

Bejegyzés helye:Saját vállalkozásom

Hagyj üzenetet!

Az e-mail címed nem lesz látható. A megjelölt mezőket töltsd ki *